10. Projecte d’identificació de criteris de compra per a l’inversor mitjà

Al CSIM treballem sempre per millorar les condicions de negoci de tota la cadena de valor del sector dels serveis immobiliaris. Per aquesta raó, una de les qüestions a què cal fer front és la possibilitat d’incrementar la quota de mercat al segment de l’inversor mitjà.

La realitat del mercat immobiliari és cada dia més sofisticada, de manera que davant d’aquesta realitat cal preparar-se per evitar la fuga de clients. Així mateix, cal ser capaços de respondre qüestions com conèixer els criteris de compra de l’inversor mitjà, el valor afegit que podem aportar, conèixer quines gestions internalitza i amb quines podem ajudar-lo.

Augmentar la quota de mercat

Aquest projecte, doncs, es planteja donar resposta a tots aquests factors per aconseguir, finalment, augmentar la quota de mercat al segment de l’inversor mitjà.

El projecte, que es realitzarà entre abril i juny de 2022, està dirigit a empreses de serveis a l’inversor, i els eixos principals d’actuació seran:

– Identificació de les empreses darrere del segment inversor mitjà que operen a Catalunya per a la construcció d’una base de dades segmentada (Family Office Estructurats, Socimis Medianas, etc.).

– Dimensionament del segment de l’inversor mitjà (quota de mercat, volum de facturació, potencial de creixement, etc.).

– Realització d’entrevistes amb els principals operadors en el segment inversor mitjà per identificar els seus principals criteris de compra, així com per identificar els seus proveïdors actuals, necessitats no satisfetes i oportunitats per a les empreses de serveis a l’inversor. Es cercarà respondre les preguntes següents:

– Què busquen a un proveïdor de serveis l’inversor?

– Quins són els principals criteris de compra més enllà del preu?

– Com seria el proveïdor amb un portafoli de serveis més adequat? Quines solucions aportaria?

– Anàlisi internacional d’empreses d’èxit de serveis a l’inversor enfocades al segment mitjà i conèixer-ne els factors clau d’èxit.

– Entrevistes amb les empreses del CSIM per identificar palanques a desenvolupar i principals mancances per al desenvolupament de solucions per al gran segment inversor.

– Grup de Treball per definir les claus en el desenvolupament de noves solucions, tant individuals com conjuntes, per a aquest segment.

– Definició d’un pla d’acció comercial/màrqueting per atacar el segment.

QUEREMOS CONTAR CONTIGO!
SÚMATE AHORA!